Shop Forum More Submit  Join Login
Too happy by Firianne Too happy by Firianne
Seriously I'm so happy. I want that game. Gad it's ONE day before my b-day!!!Hyped It's soulsilver and yellow to me!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 
Add a Comment:
 
:iconraresox:
RareSox Featured By Owner May 31, 2018
Cute. Can't wait. Back to basics. Can we continue rp? I know how to fit this Eevee into this.
Reply
:iconfirianne:
Firianne Featured By Owner May 31, 2018  Student
Don't need to. But I kinda stayed too long online yesterday so I'm not gonna rp for today. I'm trying to be responsible. Sweating a little... 
Reply
:iconraresox:
RareSox Featured By Owner May 31, 2018
Nothing is too long in my department! ;)
Reply
:iconraresox:
RareSox Featured By Owner May 31, 2018
Tomorrow. Friday.
Reply
:iconcool30:
Cool30 Featured By Owner May 30, 2018  Hobbyist Traditional Artist
Lol at first I was like rlly? plz but then I saw the whole trailer and now Pokemon *Internal Screaming* Pokemon 
Reply
:iconvulpixion11:
Vulpixion11 Featured By Owner May 30, 2018  Student Digital Artist
Lol
Reply
:icondoublestar1000:
DoubleStar1000 Featured By Owner May 30, 2018  Student General Artist
LET'S GO GIVE IT TO YA! XD
Reply
:icondeevins:
Deevins Featured By Owner May 30, 2018  Student Traditional Artist
Literally me last night-
Reply
:iconjustinrokstar:
JustinRoKStar Featured By Owner May 30, 2018  Student Digital Artist
Aww owo
Reply
:iconthemagnificentboxman:
TheMagnificentBoxMan Featured By Owner May 30, 2018  Hobbyist Artist
My reaction:
HECK YEAH, IMMA RIDE AN ONIX THROUGH KANTO!
Reply
:iconfirianne:
Firianne Featured By Owner May 31, 2018  Student
Me: CHARIZARD!!!Morgana with Shiny Eyes 
Reply
:iconsuperequality2002:
SuperEquality2002 Featured By Owner May 30, 2018
kawaii
Reply
:iconfirianne:
Firianne Featured By Owner May 31, 2018  Student
thx. ^^
Reply
:iconsuperequality2002:
SuperEquality2002 Featured By Owner May 31, 2018
np
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
May 30
Image Size
199 KB
Resolution
838×678
Link
Thumb

Stats

Views
32
Favourites
13 (who?)
Comments
15

Camera Data

Make
Nintendo
Model
Nintendo 3DS
Date Taken
May 30, 2018, 3:27:41 PM
Software
00d0a
×